Formulär för felanmälan till föreningen

Vi har ingen upphandlad tjänst för att hantera fel inom föreningens nät. Vi tror och hoppas att det inte skall vara så mycket fel att den tjänsten behövs. Vi som hanterar din felanmälan är medlemmar i föreningen och bedriver detta vid sidan av vårt dagliga värv och familj. Vi ber om lite tålamod även om vi förstår att när just din tjänst inte fungerar så är det frustrerande. Kontrollera att du har gjort det du kan göra själv innan du felanmäler till oss. Läs och och följ de instruktioner som finns på dessa supportsidor, i de allr flesta fall så är det din tjänsteleverantör som kan hjälpa dig när du har problem.
 

  • Ibland underlättar det att vi ringer dig. Ange ditt telefonnummer om det är ok att vi ringer dig i detta ärende.
  • Du hittar ditt avtalsnummer på fakturan.
  • Om du har felanmält till operatör, ange ärendenumret här.
  • Beskriv så utförligt som möjligt vad du har problem med. Skriv även ner de åtgärder du har vidtagit. Desto mer information vi har desto enklare blir det för oss att hjälpa dig.